the luckiest girl on the plnet

jag tror jag måste vara den lyckligaste bruden i hela världen just nu, var nyss uppe på vinden och hittade det bästa jag kunde ha hittat, nämligen mitt gamla Playstation! blev så glad så jag hoppade och skrek (nästan) haha, blev så nostalgisk över det hela så jag glömde det jag egentligen skulle göra däruppe och kopplade in ps:et direkt
 
och dessutom som om det inte var nog med det så hittade jag i samma låda massor med spel som jag spelade typ varje dag som yngre! förstår inte varför jag överhuvud taget fick för mig att packa ner det i en smutsig gammal låda på vinden? måste ha varit knäpp eller något, finns ju fan i mig ingen bättre uppfinning än ett playstation...?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har ett ps3 och det kan vara lite beroende framkallande ;)

2014-05-20 @ 20:08:20 / URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: