vad jag längtar!

sitter och ska boka min efterlängtade sälen resa som kommer bli av i mitten av mars detta år, usch det finns verkligen ingenting som jag kan komma på är bra med vintern, förutom skidorna såklart! det är typ det enda (förutom musiken) som jag verkligen fastnat för, har testat alla aktiviteter som går men hell to the fucking no att jag ens kan tänka mig att göra något annat än detta!
 
i år kommer jag även göra den årliga resan med mina fina vänner också, vilket jag ser fram emot otroligt mycket! dock så måste jag tvärr tvivla starkt på att någon utav dom kommer vara tyngre än mig på skidorna, haha ;-)
 
och ja, jag åker skidor och INTE snowboard som det kanske ser ut på bilderna...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: