candy colors

blev en väldigt tuff kväll/natt  i torsdags för både mig coh min pojkvän så denna helg tänkte vi ligga jävla lågt alltså, så ikväll blir det bio för våran del! kan vara jävligt skönt att göra något mysigt tillsammans också, jag kan iallafall tycka att det lätt blir för mycket med allt festande på helgerna haha, puss och kram!

right now

okej så när det faktiskt för en gångs skull är strålande sol på altanen så är man ju nästan tvungen att passa på att jobba lite på brännan inför semestern, right? ;)
 
ska dock ta och avrunda snart eftersom att huvudvärken börjar komma och det börjar kännas som om jag typ steks ihjäl haha, ska väl fräsha upp mig lite och sedan bär det troligtvis av mot kristinehamn för lite party med en massa fina vänner, puss och kram!

second skin

 
CHEAP MONDAY SECOND SKIN JEANS (399:-)
 
- direktlänk till jeansen
 

summer heels inspo


inspiring life quotes


videoinlägg 24/05

jag hade spelat in ett videoinlägg igår med olyckligtvis så ville inte bloggen av någon dum anledning publicera videon just då... så istället lägger jag upp den nu.
 

saturays pink details outfit


efter solsken kommer regn

vilket jävla väder alltså haha, dock rätt skön efter denna värmen som varit de senaste dagarna, har nästan känts som att vara utomlands! men som sagt, den värmen får gärna tagga långt härifrån efter iallafall en eller två dagar... typ forever.
 
sitter iallafall och softar lite forever alone hemma hos mig just nu, ska vänta tills vädret ser lite bättre ut så ska jag och linnea mötas inne i stan, göra några ärenden och sedan blir det väl några bärs på pizzan framför lite hockey med en jävla massa friends, puss och kram!
 

värt att lyssna på


at the red wall

    

sunny wednesday

har haft en jävligt softa dag med bästa linnea, vi har suttit ute hela dagen och bara snackat massa skit på min altan i typ 35 grader sol!

the luckiest girl on the plnet

jag tror jag måste vara den lyckligaste bruden i hela världen just nu, var nyss uppe på vinden och hittade det bästa jag kunde ha hittat, nämligen mitt gamla Playstation! blev så glad så jag hoppade och skrek (nästan) haha, blev så nostalgisk över det hela så jag glömde det jag egentligen skulle göra däruppe och kopplade in ps:et direkt
 
och dessutom som om det inte var nog med det så hittade jag i samma låda massor med spel som jag spelade typ varje dag som yngre! förstår inte varför jag överhuvud taget fick för mig att packa ner det i en smutsig gammal låda på vinden? måste ha varit knäpp eller något, finns ju fan i mig ingen bättre uppfinning än ett playstation...?

jag har gått och blivit en riktig wifey

har verkligen varit en riktig wifey dom senaste dagarna, städar & lagar mat och grejer, har börjat fundera på om det är något som inte står riktigt rätt till i skallen på mig...
 

Silvana Imam


but first...

man blir på så himla bra humör när man vaknar upp bredvid sin lilla pojke! och speciellt när solen skiner in genom fönstret och vädret är på topp! dock sparkade jag nyss ut min älskling och ska slänga i mig lite käk och sedan sätta mig i bilen och dra en liten övningskörningsrunda i det fina vädret! puss och kram!
 
but first...let me take a selfie ;) 

babysitting friday

har haft en otroligt mysig fredag med pojkvän och syster, tvingade honom nästan att vara här med mig under natten eftersom jag är sjukt jävla mörkrädd och paranoid på nätterna haha, lilla jag ensam i det här stora huset är fan inget för mig alltså! haha, det är tur fan att jag har min lilla pöjk, vad skulle jag gjort utan honom?

sweather weather

 
TRÖJORNA :     1.   HÄR     //   2.   HÄR     //   3.   HÄR     //   4.   HÄR     //   5.   HÄR     //   6.   HÄR
 
 
 
BYXORNA :     1.   HÄR     //   2.   HÄR     //   3.   HÄR     //   4.   HÄR     //   5.   HÄR     //   6.   HÄR
 
 
alla plagg hittar du på nelly.com

min drömbil

har nästan blivit helt besatt av bilar på sista tiden haha, mest för att jag i god tid vill ha koll på vilken bil jag vill ha när jag väl köper en (vilket jag ska göra snart) och har kommt fram till att min drömbil lär ju fan vara den nya Range Rover från Land Rover (range rover sport) gash den är ju så snygg så jag tror jag smäller av!
 
och trots att den är väldigt ny och populär så är den faktiskt inte så jätteexpensive som jag först trodde, har inte läst in mig riktigt ordentligt på priserna än men som det ser ut nu så kan jag få en för bra pris ändå! åh längtar så himla mycket efter min nya älskling så det är helt sick! 

watches


perfect fit jeans

alltså gash vad jag älskar dessa jeans från H&M, har nog aldrig hittat ett par jeans som sitter så jävla bra som dessa, en till grej jag diggar med dom är att dom är väldigt låga, vilket jag tycker är svinsnyggt! ska lätt köpa dom i flera färger till våren! finns i vit, grå, ljusblå, svart, mörkblå!
 
du hittar jeansen HÄÄÄÄÄR !
 

tuesdays look - wine red


gratis teori online inför körkortet!

okej så jag har suttit hela förmiddagen och pluggat röven av mig inför körkortet, känner mig helt slut i hjärnan nu efter att ha suttit fastlimmad framför dataskärmen och teorin i flera timmar nu, det kanske är dags för vissa av er också?
 
så jag ville bara tipsa er om en sjukt bra sida (som jag använder) för att plugga på till teoriprovet! massor med övningsfrågor, artiklar du kan läsa på, prov och statistik, egen planering och checklista! totaly loving it! och dessutom (det bästa av allt) så är allting gratis! HA! släng er i väggen teoriböcker och en massa jävla papper!
 
 
kom till sidan här: WWW.GRATISTEORI.SE

ragged


like a dream

 
bilder tagna från min weheartit

min favorit från eurovision 2014!

 
satt ju hemma hos mig och kolade på eurovison igår med älsklingen, och min favorit var helt klart danmarks bidrag ”Cliché Love Song", man blev så himla glad av att höra låten! till skillnad från typ alla andra låtar detta år som ar hur jävla tråkiga som helst ju... så thumbs up for danmark!

cozy times

har faktiskt varit en jävla seg lördag! har varit liksom seg och hängig hela dagen, känns som att min hjärna inte riktigt hänger med allt annat som händer runtomkring haha, ascreepy ju, så det blir en mysig/soft lördag med min älskling, kan nog inte bli bättre! tror vi ska kolla på melodifestivalen också ikväll, mys! 

min nya favoritbutik

har precis hittat min nya favorit online-butik, helt klart! finns så himla mycket snyggt så man får ju nästan ångest över allt som finns, man vill ju nästan bara klicka hem vartenda jävla plagg! blev helt förälskad i byxorna på första raden, ska nog klicka hem ett par i varje färg!  :D
 
klicka HÄÄÄR för att komma till sidan (www.tobi.com) och kolla in mycket mer coola plagg till väldigt låga priser! 

personer som inspirerar mig

1. Megan Fox
låt oss lägga upp det såhär: finns det någon snyggare brud i hela universum? svar: nej.
min dröm för typ ett år sedan var att se ut som megan fox haha, jag hade planer på att operera om hela ansiktet typ bara för att få se ut som henne, idag har jag släppt de planerna dock, men Megan är fortfarande ett drömutséende i mina ögon!
 
2. Snooki
jag har rent ut sagt älskat snooki sedan jag började kolla på jersey shore (det var under en sådan tonårsperiod då man inte har något liv, typ)
av den anledningen att jag trodde att jag hade hittat min hemliga syster, vi var så himla lika i sättet och hade typ exakt samma personlighet! det var sjukt hur mycket jag kände igen mig i henne, ibland trodde jag nästan att det var jag på tv:rutan och inte hon.
 
3. Johnny Depp
Johnny Depp har varit min favoritskådespelade sedan jag var jätteliten! då brukade jag kolla nästan alla hans filmer på replay och kunde alla hans repliker typ haha (jag har glömt de flesta nu) så, kändiscrush long time ago.
 
4. Bal Rafaeli
Denna sjukt snygga brud står på ungefär samma spot som Megan fox i detta, hellt sinnessjukt jävla snygg och har ett jävla drömutséende att verkligen gråta för, och vilken kropp dessutom! ibland önskar jag att jag var lesbisk för tjejer som denna (haha nej, skämt åsido)

tips på snygga sommarshorts

 
HÄR   //   HÄR   //   HÄR
HÄR   //   HÄR   //   HÄR
HÄR   //   HÄR   //   HÄR
HÄR   //   HÄR   //   HÄR
 
du hittar alla plagg på nelly.com
 

where the hood at


rösta på mig i modelljakten 2014!

skulle bli otroligt glad ifall ni skulle kunna tanka er att klicka på en röst på mig för Marieberg Gallerian's modelljakt 2014! jag vet att ni kan, för ni är ju bäst eller hur? skriv till mig på min facebook eller en kommentar i bloggen om ni har röstat så får ni all my love!
 
klicka på bilden nedan eller denna länk: (LÄNK TILL SIDAN) för att komma direkt till röstningen!
det enda som behövs är ett litet klick so help me out babes!
 
 
 

addicted to pink

har precis sminkat mig och väntar på min älskling och en vän som kommer hit och hämtar mig, sedan ska vi åka och fira en världens bästa tjej som precis har fyllt år, så blir väl lite partaj hemma hos henne haha! 
 
har by the way blivit typ helt beroende utav rosa på sista tiden så ville testa något nytt, en slags rosa sotning, blev faktiskt väldigt nöjd, innna trodde jag att det skulle bli lite platsligt och att jag skulle se ut som barbie typ, men när mascaran kom på och jobbet var klart så såg det ändå naturligt ut! matchade ögonen med ett nude/ljusrosa läppstift! kommer definitivt att provas på fler gånger! thumbs up!

movietime

har suttit inne i princip hela dagen med både huvud och mensvärk haha! så nu när jag har hällt i mig typ hundra smärtstillande så kände jag att jag var värd en mysig och hängig biokväll med världens bästa tjej! så vi bokade nyss biljetter till den nya filmen Brick Mansions, puss! 

pinky inspo

 
 
du hittar alla plagg på nelly.com