must haves - vår

 
 
1. kappa       |       2. topp       |       3. skjorta       |       4. klocka       |       5. väska
6. rosa sko       |      7. blå sko       |       8. kofta
 

idomin tiderna är tillbaka

ni som är födda på 90talet, kommer ni ihåg när alla äckliga fjortisar gick runt med 45 lager idominsalva på läpparna?
jag förstod aldrig om de använde det för att skydda läpparna som är den egentliga meningen med salvan, eller om de faktiskt tyckte det var snyggt haha, eller så kanske idioterna helt enkelt inte fattade vad salvan var till för! det är ju faktiskt mycket möjligt...
 
iallafall så ville jag bara berätta för er att man kan faktiskt fortfarande använda den, det är inte förbjudet nu bara för att fjortisarna gjorde det till en trend förut! speciellt nu när vintern är här och man börjar få torra läppar så är idomin salvan faktiskt väldigt användbar, mina läppar var tillexempel imorse när jag vaknade spruckna överallt och jättetorra, men vad hände? jo jag hittade gamla hederliga idomin salvan längst in i badrumsskåpet! 
 
och poff så fick jag fina och mjuka läppar igen utan sprickor! så ni som är i samma sits som jag var imorse och gick igenom idomin-fjortistiderna med mig - we have a solution! (obs: jag var INTE en utav dom som använde idominsalva som makeup)

söndag 25/1

det är dags för mig att få fylla år ännu en gång! fyllde ju egentligen i fredags men har i princip lyckats fira hela helgen! i fredags blev det fest + utgång med en massa fina människor och idag blir det tårta hemma hos mig för familj och vänner, puss och kram

I Need Your Love - Shaggy

 

favorit partytoppar från nelly

 
 
nummer 1 hittar du här     /     nummer 2 hittar du här     /     nummer 3 hittar du här
nummer 4 hittar du här     /     nummer 5 hittar du här     /     nummer 6 hittar du här
 

Cover Drive - Explode

ville bara säga att ni småbarn som tog åt er så himla mycket över mitt senaste inlägg, ni är jättesöta osv men ni kan sluta med era små utbrott och likehunting nu för jag bryr mig inte mer än att jag skrattar åt er, puss!
 

sluta ta droger

"jag mår som en kung"
sa en vän till mig när jag bad honom beskriva hur han kände sig när han hade rökt hash. "är du sjuk i huvudet" sa jag,
"nej, du mår fan inte bra någonstans du"
 
det finns så mycket annat att må bra utav, och det är saker som inte bara håller i sig i någon timma eller två heller, det finns så jävla mycket annat du kan göra med livet som du 100 % säkert skulle kunna må bättre utav, men istället så springer ni och köper saker som ni vet bara förstör er ännu mer, vad tänker ni med? har ni ingen självrespekt eller skam i kroppen ni kids som tror att ni är så himla tuffa när ni sitter i en lekpark och puffar?
 
jag förstår inte hur ni inte skäms när era föräldrar gör nästan allt för att få bort er från skiten, och ändå fortsätter ni? jag förstår inte hur ni gång på gång torskar och ändå låter allting rulla på som vanligt, som om det inte fanns någon i välrden som brydde sig om er.
 
har ni idioter någon gång tänkt på att det är de vuxna, de äldre som vet mycket mer om livet än ni? det är de vuxna som uppfostrar dig och ska lära dig vad som är rätt och fel, det är dem som har levt längre än er och borde vara de som säger till er "detta är farligt, gör inte det." och ändå protesterar ni och säger "det är inte alls farligt". jag har hört så mycket dumma argument från er om att hash inte på något sätt skulle kunna vara farligt för er. är ni på riktigt dumma i huvudet? vem är det som försöker banka in sådant bullshit i era hjärnor? manipulerar ni varandra? har ni så jävla svagt psyke så att ni inte fattar att knark = farligt. och det som stör mig allra mest är när ni säger "jag kan sluta när jag vill" ja men sluta då ditt jävla kioskmongo! tror knappast att du vill sitta vid 25-årsålder och se ut som 50 med några enstaka hjärnceller kvar och inte ens en enda vän som orkar bry sig om dig längre...
 
 
 

för honom

 
1. Tröja 389 :-     2. Tröja 275 :-     3. Tröja 195 :-     4. Tröja 359 :-
5. Byxa 140 :-       6. Byxa 269 :-       7. Byxa 279 :-       8. Byxa 175 :-
 
 
9. Sko 349 :-     10. Sko 280 :-     11. Väska 225 :-      12. Mössa 175 :-     13. Mössa 209 :-