new year's dresses

alla klänningar ligger på under 1000-lappen!
 
 
dress number 1 HERE    |     dress number 2 HERE     |     dress number 3 HERE     |     dress number 4 HERE
 
 
 
 

ny säsong av AHS

blev så jävla glad när jag såg att säsong 4 av american horror story äntligen släppts! det är verkligen en utav mina favorit-serier och nu när man är både gymnasie och arbetslös så finns det typ inget annat att göra på dagarna än att läsa böcker och kolla serier, så lägligare kunde det fan inte komma!
 
jag vet att jag inte får göra såhär egentligen men eftersom att AHS är så jävla bra så tänker jag länka till serien på swefilmer.com så att ni kan se den!
 
kolla på American Horror Story - Freakshow här
 

fittsnö

jahaja då bliddere vinter igen då, jävla fittsnö att vakna till! nej jag tänker då fan inte sätta en fot ute idag...

autumn

 
 
HÄR HITTAR DU PLAGGEN:
 
Skinnjackan hittar du HÄR   |   Mössan hittar du HÄR   |   Handskarna hittar du HÄR   |   Den lila tröjan hittar du HÄR   |   Svarta cardigan hittar du HÄR
Grå stickad hittar du HÄR   |   Skorna hittar du HÄR   |   Byxorna hittar du HÄR
 

Guts Over Fear


2a november

tjenare babes! sitter såhär på kvällskviten en söndag och skriver lite musik haha, känner mig ovanligt poetisk och djup idag, jag undrar om det beror på att jag är bakis eller om det bara är en slump...? har iallafall ingen söndagsångest som vissa av er små människor har just nu (HA-HA)
 
inte bara med tanke på att jag slipper söndagsångesten så var att hoppa av skolan ett utav det bästa beslut jag har gjort i mitt liv, så happy!