golden makeup

 

white and grey


design in malice


ni borde skämmas

jag var inne i stan idag och såg något som måste varit det värsta jag någonsin sett i hela mitt liv, typ. det var en tjej som hade på sig en tröja där det stod klart och tydligen med stor text "TWERK IT"...jag var tvungen att kolla 4-5 extra gånger för att verkligen försäkra mig om att jag hade sett rätt, för helt ärligt så skämdes jag för din skull bruden, jag började fundera på hur du tänkte där imorse när du på fullaste allvar klädde dig i en sådan tröja.
 
jag förstår mig fan inte på era små fjortisars modetrender, vem fan vill visa sig i en tröja där det står "TWERK IT" eller "BITE ME" till exempel, wtf? jag skulle fan hellre gå naken! snälla, väx upp och lär er hur man klär sig som en normal jävla människa förfan, inte så jävla konsitgt att killar nuförtiden klagar så jävla mycket på er, inte nog med att ni inte kan beté er, nu kan ni inte klä er heller. jävla attentionwhores hela högen förfan, skärp er
 
 
 
 

påbörjad cover

påbörjade en cover av Veronica Maggio idag, men självklart så ska en jobbig unge komma och förstöra...whatever, bestämde mig ändå för att publicera så långt jag kom iallafall! så here you go guys - en påbörjad (men förstörd) cover Snälla Bli Min med bästa Veronica Maggio, puss
 
(och ja, det hörs på rösten att jag blir distraherad i slutet av att ungen klampade in, who cares)
 
 

Pretend


tips på snygga festtoppar!

topp nummer 1 (239:-)     //     topp nummer 2 (199:-)     //     topp nummer 3 (299:-)
topp nummer 4 (399:-)     //     topp nummer 5 (149:-)     //     topp nummer 6 (149:-)