bäst


wasting away (tidsinställt)


egopic

sitter och väntar på att få springa till bussen till skolan haha, idag har jag bara musik på schemat vilket är sjukt skönt! heldag med musik liksom, vem fan tackar nej till det haha? dock ska jag också ha någon stags "intervju" också, får väl se hur det går haha... puss!
 
såhär ser jag ut idag ↑
 

pluggis

sitter och går igenom lite teori i matte, hade första mattelektionen igår och förstod ungefär 10% av hela lektionen haha, dessutom så är min mattelärare polska så det blir ju inte bättre av att hon bryter som fan när hon står där och pladdrar på om sin jäkla matte, så tacka fan för onlineplugg säger jag bara, det kommer verkligen behövas nu tre år framåt känner jag!
 
sedan ska jag ta en dusch och gå och lägga mig, haha vad rolig jag är... puss & kram!
 

god speak to him

sov inne i stan inatt så har inte kunnat skriva om gårdagen förens nu! åkte iallafall direkt efter skolan och träffade emil som skulle köpa gura till sin brorson och lite så...hängde i stan mest och drog och käkade och lite så, mys!
 
fråga mig inte vad han gör på bilden haha...
 
 

första skolveckan klar

nu är första skolveckan avklarad! blev en lite hektisk vecka med start på måndagen och konsert för halva skolan på fredagen och en jävla massa låtskrivande och sångträning däremellan haha... det har iallafall varit skitkul! puss och kram :) 
 
snygga karrobrudar!
 
 

Dreamers


new in

åkte in till stan idag en snabbis och shoppade upp lite utav mina pengar, som vanligt haha! kände för lite nya höstkläder, börjar bli dags nu :D
allt är från cubus by the way, lite tråkiga färger haha men diggar byxorna grovt!
 
 

årstidsbyte = hårfärgsbyte

nu är det fan i mej på väg att bli höst, vilket betyder att jag i vanlig ordning måste byta hårfärg igen, haha jag är helt otrolig. den här gången lyckades jag iallafall hålla mig i några veckor (nästan hela sommaren) utan att byta haha... wei
 

i knew my heart was yours


cool håromvandling

hittade mitt "gamla" löshår idag och fick värsta snilleblixten och idén om att jag skulle sätta i det mörkbruna löshåret i mitt blonda haha, fråga mig inte var det liksom kom ifrån... så jag testade, och det blev faktiskt ganska bra... iallafall mycket bättre än vad jag hade förväntat mig ändå! 
 
dock ser det lite "värre" ut när håret är utsläppt, men med tofs blev det liksom snyggt-orginellt på något sätt haha, håret blev mycket mer intresseväckande än när det bara var blondt och entonigt och tråkigt... får bli nya festfrillan kanske haha ;-)

Always on my mind - Cover

spenderade en heldag i studion och hafsade till slut ihop en snabb cover av "Always On My Mind" av väldens bästa Elvis!
kika lite snabbt, dela och kommentera gärna era åsikter också, betyder mycket för mig :) 
 

pics

har haft det sjukt bra i sundsvall, skönt att få komma bort från äckel örebro ett tag, lite ångest dock över att vara tillbaka igen, kanske bokar en till biljett om ett litet tag haha, väldigt frestande iallafall!
moster och vincent
jag och vincent
 
 
 

Framme i Norrland

sitter i min mosters lägenhet och softar lite efter låååång resa med tuuuung packing haha, vet inte än vad som händer ikväll. det visar sig! Puss på er sålänge.


mot sundsvall

godmorgon... ska alldeles strax ta mig till tåget och glida iväg lite spontant till Sundsvall och hälsa på min moster och hennes pojkvän i några dagar. det är ca 7 timmars tågresa vilket jag inte är sådär jättetaggad på direkt haha, får väl ta fördriva tiden genom att sova eller något...?
 
hörs lite senare, puss och kram! (världens bästa tåglåt btw)
 
 

Run This


2 pics

två bilder från gårdagen med emma och hennes lillskrutt till kusin som är på besök här i örebro några dagar, mys! haha en vän till oss hade med sig sin korv till hund också btw... jättesöt!

jump motherfucker (sjuk musikvideo)

haha alla borde ta och lyssna , men framför allt kolla på denna musikvideo. den är helt jävla sick alltså, har nog aldrig sett något roligare men ändå så jävla cp musikvideo... skrattar lika högt varje gång haha!
 
(själva låten börjar bli riktigt skön vid 1:45 ungefär)
 

regnlördag

nu är jag äntligen tillbaka i bloggen igen efter lite uppehåll!! ska åka och möta upp en kompis nu på station som har åkt ändå från stockholm, det regnar skapligt också så det blir ju också mys haha ;)
 
var egentligen tänkt att jag och tjejerna skulle ut ikväll men hann precis fixa färdigt mig när det började spöregna riktigt jävla ordentligt, så ja det var ju bara att stanna inne haha, dock måste jag ju ta mig ut nu iallafall haha, suck! får ta paraply och hoppas på att få åka lite bmw ikväll helt enkelt!
 

back on track