yesturdays


är mina vita tänder redigerade?

 
 
svar : nej, jag redigerar inte mina tänder vitare! och jag har faktiskt aldrig blekt mina tänder heller, däremot är jag uppvuxen med att man ska vara noga med att sköta sina tänder rätt, på så sätt har dom hållit sig bleka och friska i hela mitt liv, jag har till exempel aldirg haft något hål, och sedan är det ju förstås så att alla människor har olika nyans på sina tänder med födseln! och nu råkade jag vara en av de lyckligt lottade som har väldigt vita tänder naturligt! peace out

sunny sunday #2

vaknade upp till 35 grader på våran altan (!?) nu är det ju bara att be till gud att värmen håler i sig och att det faktiskt äntligen är sommar! 

saturday

var ute och grillade idag med massa trevligt folk, asmysigt förutom att det blir så jäkla kallt så fort nu i början på sommaren, så efter en stund så hämtade A upp mig med sin fula (snygga/A)moppe och så åkte vi hem till mig! 
 
så nu ska vi väl troligtbis lägga oss och kolla på någon dålig film eller något, det är ju trots allt lördag så lite måste man ju nästan lyxa till det eller vad säger ni? haha nej skämt åsido, adios amigos

capture the details

©

forever alone

har precis slutat skolan och passade på att sätta mig på expresso house för att vänta på A som ska ta sig in till stan... snart hoppas jag! onsdagar är ju numera min enda skoldag, så det känns som att jag varit där i typ tjugo dygn nu, onsdagarna blir så jävla långa haha :(
 
men tog mig dock en liten paus runt lunch och käkade inne i stan med mammi, mys! 

tisdag 22/04

kunde nog inte önskat mig en bättre tisdag än denna, spenderade förmiddagen på altanen med mamma i världens varmaste väder, tog en dusch och mötte upp en vän och bara hängde, as soft ju! väldens bästa thang att göra i ett sådant väder det har varit idag också ju!
 
men tyvärr så tog dagen slut alldeles för fort, skulle vilja pausa the moment och spola tillbaka tiden lite för att bara få vara med denna människa ännu lite till. vissa personer kan man inte få nog av. but watch your step stupid girl, because suddenly you are right in the horrible love nest.

bikini season is here!

nu börjar det bli riktigt jävla varm ute (här i örebro iallafall) så det är väl dags att införskaffa sig en massa bikinis igen eller vad säger ni bruds? 
 
så därför tänkte jag hjälpa er på traven lite genom att plocka ut sex stycken av mina personliga favoritbikinis från årets fetaste bikinirea på nelly.com! vill du kolla in hela bikinirean med hundatals bikinis för under 100 kronor? klicka då HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NELLYS BIKINIREA
 
 
1. mintgrön bikini - underdel HÄR  //  överdel HÄR     2. svart volangbikini HÄR
 
 
3. röd bikiniset HÄR     4. svart twistad bikini HÄR     
 
 
5. svart bikiniseHÄR     6. cremefärgad bikini HÄR 
 
 bikinisarna jag valt ut ligger alla på under 200 kronor och finns i fler färger att välja bland! 

xxx

 
pics from - weheartit

summertime sadness


yesterdays chillin grillin

hade världens mysigaste kväll vid slottet med bästa emmy igår!

colorful workout


I won me a trophy


måndag 14/04

firade första lovdagen med en otroligt lång jävla sovmorgon haha, längre än vad jag faktiskt hade planerat! ska in till stan nu och träffa min PT lite snabbt, sedan möta upp linnea as usual haha, sedan får vi se vad början av påsklovet har att bjuda på, lite festsugen så kanske blir lite party haha, puss!

cover av I Will Always Love You

okej så bloggen har som ni kanske märkt varit lite off ett tag haha, såååå för att gottgöra er lite så lägger jag upp en kort liten video och visar er min egna cover på Whitney Houstons (eller Dolly Partons?) klassiker I Will Always Love You (kortare version)

 
 
 

lejonkungen makes me cry

har suttit inne hela dagen och haft the lion ing maraton med linnea, vi vaknade supertidigt imorse och vädret var verkligen på botten så vi tänkte liksom ja, varför inte? finns inte så mycket annat att göra en regnig tisdag liksom! har snart kollat klart på lejonkungen 2 haha, och har grinat typ 5 gånger hittils...

the white net shirt

hejsan på er! tänkte kirra ett litet snabbt inlägg på min look innan jag drar ner och firar min lillasyster som blir fjortis idag, bokstavligen haha, puss!

couldn't care less baby


gårdagens facelook

åkte på en bilträff igår lite utanför stan, så tog en snabb bild på mn "facelook" för kvällen plus att jag ville visa er hur läppstiftet jag fick hem häromdagen såg ut på läpparna! har helt och hållet blivit kär i röda läppar haha, har ju alltid nästan bara använt ljusa läppfärger men nu är nog det ljusröda min favorit! 

new in

 
↑     läppstift från Isadora i färgen Clear Coral     //     plånbok från River Island
 
 
↑     Ögonskugga från Nyx i färgen Lap Dance     //     Mousse foundation från maybelline
 
 
↑     Läppenna från Isadora i färgen Prime Red   
 
 
↑     Vitt volanglinne + blått linne från New Yorker     //     Second Skin jeans från Cheap Monday
 

årets första grillning

hade världens mysigaste kväll någonsin med linnea och anton, vi satte oss lite spontant vid en badplats ganska nära mig och grillade marshmallows och snackade lite skit, första grillningen i år ju, dock verkligen inte sista! 

REA för oss brudar med stil på nelly.com

nu är det REA på dessa stilrena och assnygga kläder bl.a. från mina favoritmärken Notion 1.3 och Estradeur på nelly.com!
alla plagg på bilderna ligger just nu på under 159 kronor allihopa, så passa på att fylla vårgarderoben med massa snyggt nu brudar! 
 
 
första raden:   HERE  //  HERE  //  HERE  //  HERE
andra raden:   HERE  //  HERE  //  HERE  //  HERE

Worst Behavior