säg bye till finnar med visibly clear

tänkte tipsa om några sjukt bra produkter som jag har använt hur länge som helst!
 
jag har alltid haft väldigt känslig hud och därför fått problem med min hy och kämpat med finnar och blemmor osv, när jag var typ 12 år så började jag använda visibly clear produkter och för mig var det som att få ett nytt liv haha, jag fick en mycket renare hy och med det fick jag också mycket bättre självkänsla och blev en mycket gladare person!
 
idag (fem år senare) använder jag fortfarande deras produkter och dom fungerar fortfarande lika bra! dom har otroligt mycket olika produkter mot olika saker men jag har använt dessa (och använder fortfarande) :
 
1. den första är en slags "tvätt" till ansiktet som lukar skitgott! nästan som ansiktsparfym haha (köp den här)
2. den andra är en asbra skrubb för ansiktet (köp den här)
3. den andra är ett slags ganska starkt ansiktsvatten för att rena huden lite extra (köp den här)
4. och den fjärde kan man använda som både tvätt och ansiktsmask, jag brukar köra på det andra alternativet! (köp den här)
 
 
 
på lyko.se kan du köpa nästan alla visibly clear produkter till väldigt bra priser! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: