mango body butter

har precis fått min enda relaxade tid på typ ett dygn haha! fyllde ju år igår så åkte förbi skolan en snabbis, gick runt lite på hindersmässan i stan, käkade lite lunch med min fina mamma (som också fyllde år igår!) var även i skolan imorse och åkte direkt efter det och solade med julia och sedan var det bara direkt hem för lite mer firande med lite middag och så hemma hos mig med nära och kära :) 
 
har precis tagit en lång dusch och testat min nya body butter med smak (eller lukt?) av mango, luktar svingott! ska lägga mig tidigt för imorgon kommer julia och linnea hit tidigt och sen blir det middag med tjejerna och SEN JÄVLAR BLIR DET FAN PARTY! taggad till max! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: