komma igång med träningen

jag vill helst inte säga att mitt nyårslöfte är att komma igång med träningen, det låter så jävla klyshigt! nej låt oss säga att det är ett slagt "löfte" jag har lovat mig själv att hålla under de kommande åren...
 
har börjat försöka mötivera mig själv lite försiktigt med att komma igång igen, och hade tänkt att jag skulle börja lite lätt nu i vår, och inte för att tro att jag kan få victoria secret kropp eller bli värsta bikinimodellen (som typ alla andra brudar verkar ha som "goal" nuförtiden, töntar), nej jag behöver verkligen gå upp i vikt!! har ju typ alltid varit liten och smal och faktiskt varit bekväm med min kropp, men det är först nu jag vill ta tag i det och verkligen försöka gå upp i vikt, eftersom jag ligger lågt under medel just nu och jag tappar bara mer & mer kilon! 
 
så nej jag vill inte bli en äcklig victoria secret modell, det får ni absolut inte tro nu! mitt mål är att gå upp i vikt och bli hälsosammare!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: