grattis världens bästa

idag fyller en utav mina närmaste vänner hela 18 bast! helt jävla sjukt hur fort tiden egentligen går, ville egentligen bara säga att jag är sjukt glad över att få ha den här personen i mitt liv. och att han alltid funnits där för mig när jag har varit ledsen och arg. jag alltid har vetat att hans dörr har stått öppen för mig när jag behöver någon att prata med eller någon som ställer upp, vare sig vilken tid på dygnet det är!
 
grattis på födelsedagen och tack för att du finns Clint, och att du finns där för mig när jag mår dåligt, att jag alltid kan vända mig till dig om det är något, du vet att jag finns för dig med och du betyder sjukt mycket för mig. kram och grattis på födelsedagen <3
 
jättevackör bild på mig osv osv, offrar mig och bjudet på det idag bara för att det är din födelsedag...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: