jag kan också ta kort på min mat

har precis smällt i mig en hel jävla pizza bara för mig själv, mår nästan illa haha! jag kämpar ju lite nuförtiden som ni vet med att gå upp lite i vikt eftersom att jag tycker att det är sjukt äckligt att vara smal, eller hur var det nu? haha! 
 
och eftersom en del av er småbrudar verkligen behöver gå upp i vikt (läs detta inlägg) så tänker joina jag-tar-kort-på-allt-jag-äter-klubben så att jag också kan ta kort på min så jävla intressanta mat som ser så god ut så att alla andra människor blir avundsjuk och också vill äta min mat ;-)

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Gott :D

2014-08-02 @ 20:10:12 / URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: heehehpppjnhp

samma sak att säga fan vad äckligt o va tjock som de du nyss sa om smala. tänk dig för

2014-08-03 @ 01:42:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: