gymnasiefest nej tack

min skola har ju gymnasiefest nu på torsdag, tycker att alla mina vänner går runt och är svintaggade inför skiten, vilket jag inte alls är. inte ett skit. haha vad är det för fel på mig liksom? det är minst 20 styckna som har frågat mig om biljetter dom vill köpa och sånt, till slut känner man dig ba så jävla ensam i hela jävla världen, typ den enda utav hela sveriges befolkning som inte ska gå på karrofesten...
 
har iallafall en soulmate som känner lite samma som jag, vi kom fram häromdan till att gymnasiefester och sådant är inte riktigt våran grej, känner inte sådär jättestora behov av att gå på sånt. ni andra som går får ju ha det så jävla kul då era jävla tomtar, ja skål för oss då!
(ja jag vet att bilden använts i bloggen förut men what the hell liksom)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: