flytta hemifrån

snart fyller jag 18 vilket betyder en egen lägenhet! och som ni vet så älskar jag inredning och design och dessutom en 100 procentlig perfektionist vilket betyder att allt i min närhet alltid ska vara perfekt, så jag har tittat runt lite på nätet de senaste dagarna för lite inspiration till min nya lägenhet...och hittade den perfekta hemsidan.
 
blev helt förälskad i massor med grejer från furniturebox.se! har till och med märkt ut en del saker som jag faktiskt kommer beställa så småning om, när det börjar närma sig flytt! dessutom så erbjuder sidan faktiskt en del riktigt fina saker från superkända märken för mycket billigare pris än normalt ;)
 
klicka här för att komma till furniturebox.se (länken öppnas i ett nytt fönster) 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: