new years eve

ska möta upp en vän inne i stan snart och fixa det sista innan det blir att börja festa, har inte varit ute och festat på riktigt på sjukt länge nu, så ska bli så jävla kul! ikväll går vi iallafall all in, blir förkrök hos en vän och vid tolvslaget bär det av mot slottet, såklart!
 
ville iallafall önska er alla ett gott nytt jävla år om jag inte hinner blogga under kvällen, ha så kul ikväll, puss och kram på er!!!
 

 
→ klicka hääär för att se min nyårs/allmän hardparty spellista på spotify  (den håller fortfarande på att bearbetas)
 

vogue


colors

hejsan på er! har precis käkat och ska försöka få med mina syster till solariumet och sola lite innan lite shopping, måste verkligen ha något till nyår! trots att jag har typ 50 klänningar som jag skulle kunna ha, haha jag är hopplös!
 

svarta duvor och vissna liljor


nytt hår

beställde nytt hår för ett tag sedan, och åkte hem till min privata lilla frisör igår så hon färgade både mitt eget hår och satte i allt löshår, blev skitbra tycker jag, denna gång satte jag in håret med tejp, vilket jag haft innan och tyckte att det var ganska bekvämt så körde på det igen! 
 

christmas pics


julfirande

hejsan på er, sov hos en vän inatt och kom nästan precis hem! ska käka lite och sedan ska jag iväg och umgås lite med min släkt, äntligen få träffa mina mostrar och morbröder som bor överallt över hela sverige känns det som haha, ska bli sjukt kul att få träffa dom igen! 
 

off work

kom precis hem från jobbet, började 11.30 idag så softade som fan på morgonen haha! ska käka lite nu och sedan dra igång en film (om jag orkar) efter det blir det nog sova, om inte M kommer hit haha, cencur! puss & kram! 
 

rude


christmas tree

har haft en riktig mys-lördag med mina två småsystrar idag! har satt upp granen och pyntat den hela dagen, stannade hemma med dom så att morsan kunde sticka iväg och julhandla lite ifred! kan nog behövas lite ensamtid som mamma ibland
 

chillar gal1

ligger och softar jääävligt galet i ett nystädat rum, väntar på en kompis som eventuellt kommer hit lite senare ikväll för lite filmkväll och så, blir dock tidig läggdags för min del som ska jobba imorgon bitti, usch fy och blä på det :(  
 
haha btw, jag har verkligen hängt upp mig på det här jävla illumenati slöddret! var hemma hos en kompis igår och bara satt och snackade skit och han fick verkligen in mig i tankespåren haha, så fort jag ser ett öga, en trekant eller liknande så tänker jag genast på illuminati, skitjobbigt ju! har inte riktigt tänkt på det så mycket innan, emn efter igår är jag nästan paranoid haha, sick.
 
 
oj haha skönt jag ligger, lite laid back sådär

double

är på väg och ska springa tll bussen in mot stan, måste göra lite ärenden innan en vän från stockholm kommer hit på besök, mys!
 

hemmakväll

hejsan på er! kom nästan precis hem från stan, behövde köpa lite smågrejer bara, och kanske för att på något sätt "fira" första dagen på jullovet eller som en slags tröst för dock ska jag ju jobba under nästan hela julen, men vad gör man inte för lite lön?
 
ska ta en riktig hemmakväll med mig själv idag och bara ta't lugnt för en gångs skull, lite godis, lite hemmaspa och lite paradise hotel ;) 
 
 

the last to say


ny design

har suttit ett tag med en ny design till bloggen, haha började med att faila så satte fort som fan lösen på bloggen eftersom allting bara vart pannkaka, men nu är jag tillbaka! vet inte ens om jag är nöjd med det nya, men men... :D
 

genomförkyld

har varit genomförkyld i 3 dagar nu, imorse var det fan värre än någonsin, vaknade helt täpt i näsan och värsta slembollen i halsen och kunde inte andas haha, så blir att sitta hemma denna helg och försöka vila upp mig, får ju jullov snart också så vill inte ligga hemma då!
 
sitter iallafall just nu och kollar lite film och dricker glögg, måste vara bland det godaste som finns! puss och kram
 
 
 

julbak

hade någon slags luciacermoni igår med skolan, var där ungefär en halvtimma (haha värt) sen drog linnea och jag hem till mig och ställde oss lite spontant och bakade pepparkakor, maxade julstämningen också med lite julmusik till haha, mys!