båtbilder

har det najs här trots att jag har sån jävla hemlängtan, 3 dagar räcker faktiskt för mig så nu vill jag bara hem, tänker bara på min mamma och pojkvän hela tiden...
 
idag tog vi iallafall en liten båt ut till en jättefin strand ganska långt bort från där vi bor, så jag passade på att ta några coola bilder på vägen dit! 
 
klarblått vatten vid stränderna här  
 

let’s go to the beach

 
copyright ©

tre grymma filmtips!

tänkte ge er 3 styckna otroligt bra filmtips för er att checka in medans jag ska försöka ta mig iväg till grekland haha! så himla omständigt att blogga under resan, puss!
 
 
non-stop
"Ombord på ett flygplan mellan New York och London får flygplansagenten Bill Marks en serie av hotfulla SMS. Budskapet i meddelandena är att en passagerare kommer att dö var tjugonde minut tills 150 miljoner dollar har satts in på ett bankkonto."
 
 

 
 
Reasonable Doubt
"En åklagares liv vänds upp och ner när han blir inblandad i en smitningsolycka och en annan man grips för brottet och åtalas för mord."
 
 

 
 
Out of the Furnace
"När Rodney Baze försvinner under mystiska omständigheter och polisen misslyckas med att hitta honom tar Rodneys äldre bror, Russell, saken i egna händer."
 


DA DA DA


nej nu drar jag!

nej nu tänker jag dra iväg till grekland och kommer nog inte hem på ett bra tag haha, jag har med mig både kameran och datorn så vi kommer att höras där, det enda jobbiga med att åka är att inte få träffa min fina pojkvän som ligger i bakgrunden och typ fortfarande sover haha, min lilla bebis...

colored summersale

hela reakampanjen hittar du här
 
 
persikafärgad blus     //     pilot solglasögon röd     //     biege spetstopp     //     bikini överdel  /  underdel     //     röd blus     //     vit skjorta    
läppglans     //     turkosa örhängen     //     vit omlottskjorta     //     pilot solglasögon blå     //     ljusblå ögonskugga     //     ljusblå skjorta
 

två mumsiga musikvideos


glad midsommar!

har haft en jättemysig midsommar förmiddag med min älskade pojkvän i våran villa utanför stan, vi har käkat jordgubbar i trädgården och snackat strunt och bara myst, väntar på min familj som kommer hem snart och käka lite midsommar middag med dom innan det bär av mot lite party i en kompis sommarställe en stund utanför stan
 
jag hoppas att ni har en lika trevlig midsommar som jag har haft och kommer ha! puss och kram och glad midsommar på er babes

triangle

 
new in: bikini top and triangle top from New Yorker

17 juni

 
godmorgon/god förmiddag babes! har faktiskt varit uppe flera timmar nu haha, så himla lätt att vända på dygnet när det väl har blivit sommarlov, så jag tänkte hålla kvar iallafall lite av rutinerna och gå upp på morgonen åtminstonde, jag vill inte fastna i förra årets hemska cirkel igen!
 
ska iallafall möta upp pojkvännen nu och sedan blir det en sväg på stan och förhoppningsvis lite nya grejor att ha med till Grekland! puss och kram :)

pink n gold

kvällens look:
 

40% white and pink fashion sweets

nu när sommaren äntligen är här så finns det ju faktiskt ingen bättre syn än en perfekt sommaroutfit kombinerat av vitt och chockrosa, eller hur?
 
du hittar alla plagg i kampanjen här
 
 
 
vita jeans HERE       //       rosa kappan HERE        //       vita byxor HERE        //       bikiniöverdel HERE        //       rosa sandal HERE        //       vitt linne HERE
 

min egna webshop

har suttit hela dagen och fixat och trixat med min webshop! blev precis klar och är otroligt nöjd med mitt hard work haha! (www.myfashion.blo.gg) plaggen är inte mina men urvalet av kollektionerna står helt och hållet på mig! jag har valt ut det allra, allra bästa till bäst pris till just er 
 
klicka här eller på bilden för att komma direkt till min egna webshop!
 

bossy clothing

 
(håll musen över bilderna för att få mer information och klicka för att komma till direktlänken till plagget!)
 

familydinner

har mått piss idag, mått så jävla illa och har legat typ hela dagen och kollat på en jävla massa serier (av någon konstig anledning) så fick ringa pojkvännen och be honom köpa hem frukost till oss i spöregnet haha, han är amazing. min lilla pojke!
 
mår bättre nu så har iallafall precis gjort mig klar och ska med familjen på middag för att fira min moster och morbror som fyller, har inte träffat dem på sjukt länge eftersom den ena bor i göteborg och den andra uppe i sundsvall så det ska verkligen bli superkul att få träffa dom igen! puss och kram! 

perfect midsummer

klänning 1     -     klänning 2     -     klänning 3     -     klänning 4     -     klänning 5     -     klänning 6
 
 
 
 
high heel 1     -     high heel 2     -     high heel 3     -     high heel 4
 
 

china inspired

idag är det riktigt bikiniväder ute, jag och pojkvännen vaknade upp till nästan 40 grader på min altan, helt jävla sjukt egentligen!
 
så jag tänkte att när det ändå är så fint väder och solen skiner så kan man ju passa på att fota, as usual haha! så idag bestämde jag mig för lite china inspired theme typ, eftersom vi har ganska mycket möbler och dekoration från och som inspireras av kina, fråga mig inte varför, jag vet knappt själv haha!

Blood In Blood Out


new york ballet


vintage

ja, jag vet att jag inte bloggat på aslänge och att det suger. whatever. ska hem till min alldeles för fina kompis nu och käka lite fredagsmiddag med tjejerna, sedan blir det grillning mot kvällen, puss och kram!
 
såhär ser jag ut ikväll:

diverse inspo


om ni ändå ska hålla på...

okej så det verkar som att det har blivit last years största trend det här med träning, så jag tänkte tipsa er lite om snygga kläder som man kan träna i, om ni nu ändå ska hålla på och fjanta er med eran träning hit och dit och upp och ner och gudarna veta vad ni faktiskt håller på med...
 
man kan inte träna utan stil tjejer, glöm inte det. om ni nu ändå ska hålla på, så gör det snyggt iallafall, snälla?
 
 
 
 
1   HERE   //   2   HERE   //   3   HERE   //   4   HERE   //   5   HERE   //   6   HERE   //   7   HERE   //   8   HERE   //   9   HERE
 

wiggle


billiga festklänningar från nelly.com!

 
klänning nummer   1 HERE   //   2 HERE   //   3 HERE   //   4 HERE   //   5 HERE   //   6 HERE 
favoritklänningen HERE!
 
 
HÄR hittar du hela kampanjen på nelly.com

black and white stripes


ny videoblogg uppe på youtube


like i give a shit

 

20% hos asos!

ni har väl inte missat asos stora rea? just nu får du 20% rabatt på hela sortimentet från asos! najs va?
 
den enda du behöver göra är att ange rabattkoden  E P I C 2 0  i kassan när du handlar! så hitta något riktigt snyggt till sommaren nu brudar! kom direkt till rean HÄR !!