makeup

 

Break The Rules


supersnygga vinterjackor för både killar och tjejer

FOR HIM:     jacka 1     //     jacka 2     //     jacka 3     //     jacka 4
 
FOR HER:     jacka 1     //     jacka 2     //     jacka 3     //     jacka 4
 
 
 

tisdag

är så jäkla lättad, bokade in en tid hos min frisör igår för en stooor förändring, har verkligen haft ångest över mitt hår på sistonde så det ska blir så jävla skönt med det nya! har väntat så länge på detta! nu bär det iväg mot skolan, puss och kram! 

när hösten närmar sig

 
 
halsduk    //    mössa    //    bomberjacka    //    stickad tröja
brun känga (878:-)    //    svart känga (259:-)    //    brun känga (438:-)
 

min första tatuering

var och tatuerade mig häromdagen, har ju berättat i bloggen förut att jag varit sjukt sugen på att tatuera mig och hade från början planer på någonting helt annat, men när jag hade funderat på det i några dagar så bestämde jag mig ändå för att tatuera in mina fina systrars namn, kände på något sätt att min första tatuering måste vara någonting riktigt betydelsefullt, som jag omöjligt kommer att ångra <3