die antwoord

haha har ni hört hiphop/electro gruppen die antwoord någon gång? om inte, borde ni fan titta på någon utav deras musikvideos eller låtar på spotify, helt jävla sick är dom! diggar dom sjukt hårt dock, speciellt bruden, så jävla cool ju! min nya förebild typ... (!!!)
 
gruppen kommer tydligen från sydafrika och sjunger/rappar (vet dock inte om jag kan kalla det att sjunga det dom faktiskt gör haha) i en blanding av engelska och afrikanska på något sätt, svintufft ju! väldigt speciell men aaascool musikstil de håller på med! 
 
här är en utav mina favoritmusikvideor av die antwoord (youtube-länk) : Die Antwoord - I Fink U Freeky
 
här är min favoritlåt av dom (spotify-länk) : Die Antwoord – Enter The Ninja
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

haha min favorit är fatty boom boom ;)

2014-01-16 @ 23:42:07 / URL: http://fridanordling.blogg.se
Postat av: Robin Medin

Du borde lyssna på Machine Gun Kelly :)

2014-01-18 @ 15:00:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: