ny design

äntligen är nya designen klar! den tog ca 9 timmar totalt, jag vet att den designen jag hade innan inte var så gammal den heller, men jag tröttnar ofta väldigt snabbt på mina bloggdesigner haha, plus att jag tycker det är väldigt kul att sitta och koda och designa så det gör det ju bara mycket enklare att byta design lite väl ofta haha, vilket har både sina för och nackdelar...
 
jag har fått många frågor om jag gör bloggdesiger till andra osv, och jag har faktiskt hållt på mycket med det förut men inte blivit något på sistonde, så om du behöver (eller vet någon annan som behöver) ny bloggdesign eller ny header eller något liknande - hör av er! 
 
för det mesta designar jag gratis, men blir timmarna för många kan det hända att det behövs en slant för arbetet!
 
min facebook: https://www.facebook.com/leiatheresa
min mail: [email protected]
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: