min drömbil

har nästan blivit helt besatt av bilar på sista tiden haha, mest för att jag i god tid vill ha koll på vilken bil jag vill ha när jag väl köper en (vilket jag ska göra snart) och har kommt fram till att min drömbil lär ju fan vara den nya Range Rover från Land Rover (range rover sport) gash den är ju så snygg så jag tror jag smäller av!
 
och trots att den är väldigt ny och populär så är den faktiskt inte så jätteexpensive som jag först trodde, har inte läst in mig riktigt ordentligt på priserna än men som det ser ut nu så kan jag få en för bra pris ändå! åh längtar så himla mycket efter min nya älskling så det är helt sick! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar nog över millen

2014-05-16 @ 10:43:18
Postat av: haha

http://www.landrover.se/ - den du la upp bild på kostar 600k.

2014-05-16 @ 12:36:16
Postat av: Anonym

Interiörbilderna är inte ens från en Range Rover Sport, utan från en Range Rover, som går loss på 1.200.000;-. För övrigt är det där inte den nyaste, utan generationen är 10 år gammal.

2014-05-20 @ 09:20:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: