jävla barn

alltså jag är så otroligt jävla trött på folk som beter sig som små barn! finns nästan inget värre. att folk i min ålder och till och med äldre inte ens bara kan hålla käften och bete sig, det är sorligt, det är patetiskt! vill bara spotta er alla rakt i ansiktet.
 
det är pinsamt för er, pinsamt för folk i eran närhet. jag skäms ju nästan för eran skull! jag tycker synd om er, över att ni hela tiden skämmer ut er så jävla mycket. ni är förfan vuxna människor, så varför kan ni inte bara bete er som det också? är ni verkligen tvugna att hela tiden försöka framstå som ett barn på tolv år? helt jävla seriöst, skärp er förfan.
 
det är dags att sluta skämma ut sig och börja bete sig, jag har småsyskon på tolv och tretton år och inte ens dom håller på som vissa utav er idioter gör! det är dags att sluta snacka skit, sluta vara så jävla fega och resa er upp och visa vem ni är, ni gömmer er bakom bullshit och era betéenden och det gör er till riktigt äckliga omogna jävla kioskmongon. ställ er upp förfan, visa lite bollar och sluta vara barn.
 
jag tycker synd om era föräldrar, faktiskt. vad var det dom egentligen missade med eran uppfostran? tappade dom er i marken eller råkade de sätta sig på er? föddes ni ut och in och upp och ner eller vafan är problemet? ryck upp er och börja bete er som vuxna människor, tack
 
(inlägget är riktat till vissa personer i min närhet, alla ska verkligen inte ta åt sig, de personer inlägget är ägnat till vet precis vilka de är)

Kommentarer
Postat av: julia

varför har du damp leiapeia?

2014-03-11 @ 20:55:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: