fuck bitches go dessie!

kände att jag var tvungen att dela denna video från dessies "gravid vecka för vecka" som finns på youtube (länk till deras youtube-kanal)
 
avsnittet är lite annourlunda från deras tidigare avsnitt, men enligt mig den bästa! jag blir förbannad när jag hör dessie berätta om hur folk behandlar henne, hon är ju förfan gravid? hur fan tänker folk egentligen? ho nämner även att kissie kallat henne för "tjockis" och att hon behöver banta och fixa sina läppar... kände direkt att kissie sjönt direkt till botten från min syn... usch! så himla fel! 
 
det är så himla sjukt hur mycket mobbing det sker via nätet, och att hoppa på och kränka en gravid tjej är nästan bland det värsta man kan göra, så himla respektlöst och elakt, äckliga jävla människor, dränk er.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: