vilka bloggar läser jag?

det är många av er som har frågat mig vilka bloggar jag läser, så tänkte tala om för er nu lite kort vilka bloggar jag faktiskt läser varje dag (länkarna öppnas i nya fönster)
 
»  Isabelle Strömberg (isabelles.nu)
»  Desirée Nilsson (dessies.se)
»  Kissie (kissies.se)
»  TCMN (tcmn.blogg.no)
»  Anna Edwin (annais.blogg.no)
»  Aurora Mohn (auroramohn.blogg.no)
»  Vicky Eriksson (imvicky.se)
»  Blondinbella (blondinbella.se)
 
 
sedan så läser jag självklart bloggar som mina fina vänner och andra örebroare har :
 
»  Emilia Angergård (emilias.nu)
»  Hedvig Gustafsson (dtlc.blogg.se)
»  Alice Ståhlberg (esteraliceviola.blogg.se)
»  Linnea Carnebrant (linneacarnebrant.blogg.se)
»  Matilda Setterman (matildaasetterman.blogg.se)
»  Evelin Panes (evelinpanes.blogg.se)
 
 
länka jättegärna era bloggar, och även andra bloggar ni läser till mig på facebook (länk till min facebook) eller skriv dom i en kommentar här på bloggen eller vad som helst, alltid kul att läsa era bloggar, puss och kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Yey :D

2013-09-29 @ 16:31:32 / URL: http://emilias.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: