en sån där dag

idag är det en sån där dag igen, då jag inte orkar med någonting. jag vaknade vid tio men kom inte upp ur sängen förens nu vid halv tolv. jag orkar inte. det känns som att min kropp är mycket tyngre än vanligt, och jag orkar inte bära på den. jag har en brutal huvudvärk och min kropp gör ont så fort jag rör på mig. jag vet att jag måste ha i mig mat, för att inte må ännu sämre...men det är en fight. att gå ner för trappen här hemma kan vara fruktansvärt jobbigt när jag har en sån här dag. ibland gör det till och med ont.
 
det är såna här dagar då jag inte gör någonting annat än bara sover, äter om jag har ork. såna här dagar pratar jag inte med någon, jag svarar inte i telefonen, eller på sms. jag skiter fullständigt i världen utanför min ångestfyllda deprimerande lilla bubbla.
 
ibland har jag dagar då jag helt enkelt inte längre orkar ha ett liv och gå runt och fejka leenden hela jävla tiden. det är ansträngande och jobbigt.
 
en utav perioderna jag mådde som sämst
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan känna igen mig i det du skriver. Då jag också har något som kallas för medeldjupdepression. Men det enda man kan göra det är att låta sig ha sådana här dagar. DU är toppen och kämpa på! krama <3

2013-09-11 @ 10:39:08 / URL: http://linnealinita.forme.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: