vinterjackor

har tänkt hur länge som helst på att köpa en boomerang jacka, men har börjat inse att har man (som jag) ingen inkomst och knappt går i skolan så får man faktiskt nöja sig med en osnyggare, men billigare vinterjacka haha, fan vad deprimerande.
 
har suttit och kollat på jackor för typ 5 lax, men insåg inte förens imorse att det kommer ta mig 5 månader att få dessa pengar haha, vilket inte är värt då jag är i stort behov av mycket annat just nu, dock är jag jävligt kräsen så alla jackor under 3 lax är typ fula för mig...
 
 
funderar på någon utav dessa, åh börjar nästan gråta när jag ser dem, så jävla fula... ser ju typ ut som plast allihopa
den vita har iallafall just nu ledningen, wei

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: