star for life

har precis haft min andra konsert sedan jag började musiklinjen. hade ett sammarbete tillsammans med min musikklass med Triple Of Touch och hade en konsert tillsammans med dom ikväll. sjukt mäktigt var det att stå där med massa folk och sjunga afrikanska låtar för stor publik, inte för att någon av oss vet vad vi sjöng i och för sig men haha... sjöng gjorde vi iallafall och jävligt kul var det! 
 
sjöng iallafall bl.a circle of life (lejonkungen) the worlds greatest med r. kelly och massa andra sjuka låtar!! ska se om jag lyckas få tag på någon video sen som jag kan visa er, det går verkligen inte att beskriva i ord hur stort och mäktigt det faktiskt var! siiiick
 
facebook länk till organitationen (star for life)
 © copyright 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: