man vill bara gråta

kollade igenom kissies blogg nyss och såg att hon hade skrivit ett inlägg om det brittiska mamman Sarah Burge, har ni hört talas om henne? (hon har tidigare varit en av Hugh Hefners playboyflickor). har ni inte det ska ni i och för sig vara jävligt tacksamma... den här personen får en bara att vilja gråta, sedan åka hem till henne och ge henne en fin liten klapp på kinden...jävligt hårt...med en stol.
 
denna kvinna har alltså gett sin dotter som är sju år gammal, jag uppmärksammar - sju år gammal, en fettsugning i julklapp. en fettsugning? okej...och inte nog med detta, så har dottern också år 2009 fått ett bröstimplantat av sin generösa lilla mamma. dessa två saker ska hon få göra när hon blir 16 år, eftersom att det blir lagligt i Storbrittanien då. det finns även bilder på nätet där Sarah poserar (nästan naken) tillsammans med sin dotter som även hon, är väldigt vågat klädd! det finns filmer på youtube där man också ser henne lära sin dotter att pole/strippdansa med hjälp av en strippstång.
 
hur i helvete kan denna kvinna fortfarande få ha vårdnaden om sin dotter? jag förstår inte. om det var möjligt skulle jag utan problem kunna adoptera denna stackars unge för att få bort henne från denna hemska människa. jag kommer be till gud för att nio åriga Poppy ska få en annan morsa så fort som möjligt. jisses.
 
här kan ni läsa kort artikel om henne: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14210654.ab
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: