nytt & comeback

har inte haft ork till någonting de senaste dagarna, har haft både ständig huvudvärk och illamående och har knappt varit ute, nästan bara legat hemma i sängen, tror att det är höstdeppen som är igång igen :(
 
så det är därför jag inte varit så aktiv i bloggen de senaste dagarna, sorry guys! beställde iallafall hem lite småsaker förra veckan och fick hem dem tidigare idag!
 
 
grå ögonbrynspenna, ögonskugge palett och nya b-vitaminer som jag nuförtiden lever på
 
 
ny platt & locktång i ett, kostade 400 spänn, riktigt jävla kap!
 
 
köpte ny vinterjacka också, men fick ingen rättvis bild på den i mitt mörka rum så jag visar er imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: louise

varför använder du b-vitaminer?:)

2013-11-04 @ 22:07:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: