6 sanningar om mig

1. jag tycker mer om "äldre" musik
jag lyssnar hellre på tillexempel Elivs, The Clash, Guns N Roses och Tom Waits än Justin Bieber till exempel
 
2. jag sover alltid med min telefon i sängen
och får panik om jag vaknar och inser att telefonen inte ligger bredvid mig!
 
3. alkohol intresserar inte mig
jag kan dricka något glas vin eller liknande någon gång ibland men aldrig för att bli full, dock kan jag dricka mer än ett glas när det är högtider, typ jul och nyår och sådant
 
4. jag är jättemörkrädd
jag sover nästan alltid men en lampa tänd och diggar absolut inte att sova ensam :(
 
5. jag tror på övernaturliga fenomen
sånt som andar, demoner, djävulen och satan
 
6. jag älskar att skriva
jag har skrivit över 30 st låtar och när jag var liten ville jag bli författare
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Djävulen är satan..

2013-07-05 @ 18:24:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: